niedziela, 7 kwietnia 2013

Słowa kluczowe, przeprosiny

Niestety mój komputer ponownie wylądował w naprawie, czuje się z tym okropnie... Nie mam jak do Was pisać, moja pielęgnacja też siadła. Moje włosy olej widziały ostatnio miesiąc temu... Dodatkowo zniechęca mnie śnieg, chociaż dziś wyjątkowo wiosenna pogoda... ale nie chcę zapeszać. :)
Komputer powinien pojawić się w moich rękach za tydzień więc w końcu coś porządnego do Was napiszę, ale ze zdjęciami też średnio... muszę w końcu kupić obiektyw! Ughh ale nie znam się jeśli chodzi o przejściówki - czy jest różnica jakaś pomiędzy nimi? Może ktoś się zna i mi doradzi. :)

Słowa kluczowe, żeby nie było, że notatka o niczym. (oryginalna pisownia)
1. piękne włosy blog - aww!
2. olej ze słodkich migdałów blog - muszę o nim napisać, bo używałam!
3. grzywka na bok cieniowana stopniowo - chyba kiedyś opisywałam jak podcięłam grzywkę jednorazówką żeby się lepiej układała - znając nie tylko wspomniałam :)
4. jak wyglądają włosy po jasnym bursztynie - pewnie chodzi o farbę :)
5. oblizuję usta photoblog - hmm... :D
Dalej jest o oleju, grzywce... hmm w sumie nic ciekawego, ale chciałam do Was popisać.

Pozdrawiam i przepraszam!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz