niedziela, 21 lipca 2013

AKTUALNA PIELĘGNACJA

Nie wiem co z tym moim blogiem dalej. Przez przerwę straciłam całkowicie motywację i chęć prowadzenia tego. Stałam się mniej systematyczna i właściwie złapał mnie totalny leń. Z drugiej strony wiem, że jeśli nie będę tu pisać - opuszczę się w pielęgnacji. To zdjęcia i komentarze mnie motywują...
Dodaję aktualne zdjęcia (mam wreszcie obiektyw), ale jeszcze się zastanowię nad charakterem tego bloga. Będę go na pewno JAKOŚ prowadzić, potrzebuję tylko odrobinki motywacji i pomysłów.
Jetem na etapie pisania aktualnej MWH, którą tutaj dodam.

Moje ramiona wyglądają tak jak na tym zdjęciu*




Kolor się zmył jak widać, mam jakieś łaty. Pod koniec sierpnia farbuję u fryzjerki na kolor jak najbardziej zbliżony do moich naturalek - żeby nie było widać odrostów.

*Krzywo stałam i wyglądam jakbym miała gigantyczną skoliozę na każdym zdjęciu. W rzeczywistości rehabilituję kręgosłup, ale nie mam aż tak dużej wady, chyba stałam na jednej nodze...

MOJA AKTUALNA PIELĘGNACJA

SZAMPONY:
Właściwie używam tylko trzy od lewej.

ODŻYWKI:

MASKI:

OCHRONA:
Jestem na etapie planowania zakupów: oleje, jedwab, odżywki b/s. Wszystko się pokończyło w zasadzie, pozostał mi olej rycynowy i babydream (chemia, chemia!)

- Planuję post o pielęgnacji mojej twarzy, chociaż wzorem nie jestem. Po prostu chciałam wam pokazać co robię ja.
- Od jutra Jantar + pokrzywa/skrzyp

PS Kocham mój nowy obiektyw!

Może być taka wielkość zdjęć?


5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne włoski. Jak się sprawują szampony natei i elisse? cały czas zastanawiam się nad ich kupnem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elisse jest bardziej gęsty, ale jeśli chodzi o samo mycie to jak najbardziej w porządku oba, nie widzę różnicy.

      Usuń
  2. Ładne włoski :) Mam pytanie: jak kremujesz włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam to do tej pory tylko raz, ale spróbuję znów na dniach. Spryskuję włosy odrobiną wody i nakładam jak odżywkę. Po 30 minutach myję włosy (nie trzeba pienić na długości :).

      Usuń
  3. Piękne włosy i jak na moje oko kolor jest całkiem spoko :) co do pielęgnacji, ja nic z tego co Ty masz nie używam, a nie.. szampon z Green Pharmacy, ale skoro używasz tylko 3 od lewej to się nie wlicza ;P

    OdpowiedzUsuń