sobota, 24 listopada 2012

Brak motywacji - krótka przerwa?

Hej... Mam jakiś dołek, nie potrafię nic tutaj napisać. Oczywiście pielęgnuję dalej włosy, ale jakiegoś wielkiego zapału nie mam, nowości nie używam, tkwię w dołku. Miałam tyle pomysłów na notatki, nawet niektóre zaczęłam pisać, ale nic konkretnego tam nie ma, więc nie do opublikowania póki co...
Chciałam Wam powiedzieć, że jeśli ktokolwiek jeszcze tutaj wchodzi to prędzej czy później natrafi na nowy post. Nie poddam się tak łatwo! Potrzebuję tylko wolnego od szkoły, bo póki co wysysa ze mnie resztki energii. Po przyjściu ze szkoły marzę o śnie, a przecież trzeba się jeszcze pouczyć. Przygnębia mnie też mój profil biologiczno-chemiczny. Nie chce mi się tego wszystkiego uczyć, po ostatniej lekcji biologii miałam atak  bólu głowy. Wiem, że na żaden inny profil się nie nadaję, ale to nie znaczy, że na bio-chem tak... Dobra, nieważne! Jak tylko wyjdę z dołka to do Was zawitam. Śledzę Wasze blogi więc nie ma co się bać. : )
W najbliższych dniach farbuję włosy na ciemniejszy brąz, bo zaobserwowałam rude refleksy :/ od suszenia włosów pewnie...
Na poprawę humoru biorę udział w rozdaniu u autorki OjKarola. Małe szanse mam, wygrałam w życiu tylko jeden raz, w konkursie na ciachach. Autograf Bartosza Kurka - mojego siatkarskiego guru :P szczerze? Nie wiem nawet gdzie jest, ponieważ ja sama zdobyłam go już wcześniej, jest w zeszycie i jest dla mnie o niebo ważniejszy. :) Rozdanie znajdziecie pod TYM linkiem.


Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz