wtorek, 13 listopada 2012

Liebster Blog - zostałam otagowana! + Zimno, zimno

Heeeeeeeeeej! Chyba nigdy nie dodawałam notatki we wtorek, bo szkołę mam do 15.15 a zanim się zbiorę do domu to już jest 16! Mam dziś sporo nauki więc to będzie szybki post.
Przede wszystkim zimno za oknem - nie zapominamy o kremowaniu buzi, rąk i obowiązkowo pomadki na usta! Bez tych wszystkich opcji nie ruszamy się z domu, pamiętajcie! :) Muszę się przerzucić na mycie włosów wieczorem, bo się nie wysypiam ostatnio, ale z drugiej strony moje włosy zawsze po nocy są oklapnięte... macie na to jakieś patenty? Wiem, że wiązanie na środku głowy jest opcją, ale jest coś jeszcze?

Zostałam również otagowana przez dziewczyny (dzięki! :)

Przepraszam, że nie dodam Waszych nazw teraz (uzupełnię w wolnej chwili), ale i tak dziękuję.


1. Jaki owoc lubisz najbardziej?
Uwielbiam truskawki i soczyste cytrusy.
2. Jaki był twój największy bubel włosowy (kosmetyk)?
Moje włosomaniactwo dopiero raczkuje i nie spotkałam jeszcze żadnego bubla - na szczęście. :)
3. Czy chodzisz do fryzjera na zabiegi pielęgnacyjne?jak tak to wymien jeden ulubiony
Do fryzjera wybieram się tylko w celu podcięcia włosów. Raz byłam przed komunią zrobić loki, to tyle co do moich przygód fryzjerskich. ;)
4. Czy byłaś kiedyś na diecie odchudzającej? jak tak to jakiej i czy byly efekty?
Nie byłam, odkąd pamiętam mam sporą niedowagę.
5. Jaki jest twoj naturalny kolor wlosow i czy go lubisz?
Ciemny brąz, od słońca porobiły mi się rudawe refleksy - gdyby nie one byłabym zachwycona kolorem.
6. Czy oglądasz seriale? jak tak, to ktory najbardziej lubisz?
Oglądam! Co do polskich telewizyjnych to od zawsze oglądam Pierwszą Miłość, czasami M jak miłość jeśli nie mam co robić. Najbardziej jednak lubię Pamiętniki Wampirów.
7. Unikasz słońca czy lubisz się opalać?
Lubię, ale nie mam tyle samozaparcia, żeby smażyć się godzinami.
8. Woda czy cola?
Woda.
9. Który podkład do twarzy jest twoim KWC?
Używałam dwóch podkładów w życiu, aktualnie jest to podkład matujący z Hean. Nie mam KWC jeszcze.
10. Jak czesto myjesz wlosy?
Co dzień rano.
11. Twoja ulubiona potrawa?
Może pierogi, naleśniki z serem...nie wiem, nie mam w sumie. :)


1. Mam obsesję na punkcie... ? 
Siatkówki. I włosów.
2. Jak radzisz sobie z jesienną chandrą?
Nie mam jesiennej chandry, ale jeśli już mam gorsze samopoczucie to wieczorem zamykam się w pokoju i słucham muzyki przy zgaszonym świetle. Odprężam się tak...
3. Co najbardziej w sobie lubisz?
Długie nogi i poczucie humoru. ;)
4. Jesteś specjalistką od?
Siatkówki!
5. Ulubiony kolor na paznokciach to... ? 
Czerwony i smerfny niebieski.
6. Ulubiona pora dnia? Dlaczego?
Wieczór. Można się odprężyć, odpocząć, zrelaksować i iść spać - uwielbiam!
7. Piszesz pamiętnik?
Prowadzę photobloga, tyle.
8. Co znajduję się po Twojej lewej stronie?
Poduszka, telefon, okno, woda.
9. Twoim zdaniem robisz wszystko by zbliżyć się do swoich marzeń? (Jeżeli je masz).
Może wszystkiego nie, ale dużo tak.
10. Kupowanie czego, sprawia Ci największą radość?
Kosmetyków! No i oczywiście nowych ubrań, choć nie lubię chodzić po sklepach, przymierzać itd.
11. Szpilki czy płaskie buty ?
Lubię szpilki, mimo mojego wysokiego wzrostu, ale wygodniej mi w płaskim, więc to drugie.


1. Twoje ulubione zwierzę?
Mój kot - Gonzalina :)
2. Ulubiony kosmetyk?
Wszelkie kremy do rąk, uwielbiam coś wcierać w dłonie.
3. Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Piłkę do siatki.
4. Jakie Twoim zdaniem są idealne włosy?
Błyszczące, mocne, gęste...
5. Czy lubisz sport? Jeśli tak to jaki?
Kocham siatkówkę. Generalnie typ sportowy ze mnie, uwielbiam większość dyscyplin.
6. Co lubisz najbardziej robić w wolnym czasie?
Oglądać siatkówkę, dbać o włosy, spać, rozmawiać.
7. Czym się interesujesz oprócz pielęgnacji włosów?
Siatkówką (serio, to już nudne, ale siatkówka to moj numer jeden).
8. Ulubiony film i książka?
Harry Potter.
9. Ile pieniędzy średnio wydajesz na kosmetyki podczas zakupów w drogerii?
Kupuję pojedyncze rzeczy zazwyczaj, więc mało albo z rodziną hurtowe zakupy - wtedy dużo.
10. Jakie strony internetowe najczęściej odwiedzasz?
Facebook, blogspot, photoblog, pudelek i mój niesczęsny edziennik. :D
11. Jak wygląda Twoje wyobrażenie siebie za 20 lat?
Mam nadzieję, że nadal będę uwielbiała siatkówkę, bo to wspaniała rzecz. Będę miała ciekawą pracę, piękne włosy. Być może będę miała rodzinę, chociaż nie wiem czy ktoś ze mną wytrzyma. Chcę mieć piękne życie. :)

Pozdrawiam i buziaki! :))

3 komentarze: