czwartek, 2 maja 2013

Fotki foteczki, stan aktualny!

Dzień dobry, witajcie! :) Nareszcie mam jakieś zdjęcia jedno czy dwa robione telefonem, reszta porządnym aparatem, ale przez to, że przybliżałam, obcinałam - jakości nie ma. Fotki z ogniska... :)
Co do moich włosów - mam odrosty. Chryste, dopiero we wtorek zauważyłam. Mają tak 1-1,5 cm. I teraz stawiam sobie pytanie - dalej brnąć w jasny brąz czy pofarbować na ciemniej, żeby nie mieć odrostów - powrót do "natury". Wiem, że pewnie nie będziecie w stanie doradzić, bo nie widzicie mojej buzi. :)
Do rzeczy! Będą zdjęcia i przypisy - mój znak rozpoznawczy.

Do takiego koloru chyba wrócę. Źródło: tumblr.

Nawet nie pamiętam kiedy robiłam to zdjęcie. W każdym razie - naturalki :)


Widać odrosty - z ogniska, z lampą.

Widać trzy stopnie włosów :)



Mam wrażenie, że każdy włos jest w innym kolorze i coraz więcej aspektów przemawia za tym, żeby wrócić do ciemniejszego brązu.


W następnej notce będą zdjęcia z telefonu, totalnie nie będzie włosowo, ale i tak zapraszam.
Próbuję oglądać Pamiętniki Wampirów z angielskimi napisami - słabo idzie :P mój angielski to jednak jest masakra, mimo tego, że świetnie sobie radzę w szkole.
Pozdrawiam! :))


6 komentarzy:

  1. Mi bardzo podobaja się Twoje włosy-są takie naturalne i piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zwolenniczką ostatnio naturalnego koloru włosów, bo nie niszczy się włosów farbowaniem. Chcoiaż z tego, co widać na zdjęciach i jaką karnację masz myślę, że pasuje Ci obecny kolor. Trudna decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne masz włosy. Kolor bardzo ładny, ale myślę, że ciemniejszy też będzie fajny. Zazdroszczę, chciałabym mieć naturalnie ciemne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy wyglądają bardzo naturalnie, masz piękny kolor i faktycznie choć jednolity nie jest to jednak sprawia wrażenie refleksów i spójnej całości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny masz kolor, jeżeli chcesz to przyciemnij ale ja nie widze potrzeby :)
    Dołączyłam do bloga i serdecznie zapraszam do siebie
    http://niissley90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mega bluzka na pierwszym zdjęcie he he

    OdpowiedzUsuń