sobota, 25 maja 2013

Jak wygladaja moje wlosy?

Hej wszystkim! Może wreszcie uda mi się napisać notatkę i dodać zdjęcia bez większych nerwów :) miejmy taką nadzieję. Co u mnie nowego? Kupiłam glinkę zieloną, marokańską, kwas hialuronowy 1% i hydrolat melisowy. Co do moich włosów - są dziwne, za dużo odżywek z alkoholem na drugim miejscu w składzie... muszę więcej masek, olejów i innych odżywek zacząć używać, bo inaczej tkwię w miejscu. Na dniach podcinam końcówki! A dzisiaj wyprostowałam włosy i zrobiłam zdjęcia. Chyba tylko jedno robiła mama, reszta z rąsi :D dałam radę.
Przed prostowaniem - siano, siano, siano... i mam jakiś rude te włosy. Muszę je pofarbować na ciemny kolor, bo szamponetka zmyła się po pierwszym myciu i znów mam odrosty. A fuj : )

Wyprostowane



Góra zdrowa, dalej już gorzej :)



POZDRAWIAM SERDECZNIE,
obiecuję poprawę.
Lecę oglądać mecz siatkówki, buziaki!


A dla porównania mojej pielęgnacji (zdjęcie sprzed włosomaniactwa i w trakcie):


6 komentarzy:

  1. Widzę, że ty też jesteś fanką siatkówki :D
    Sporo masz tych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. na zdjęciu przed masz tak z 1/4 z tego co na drugim zdjęciu, niezła zminana:) i bardzo ładny kolor teraz masz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że masz podobne włosy do moich sprzed włosomaniactwa.
    Nie prostuj ich proszę! U mnie też kiedyś gościło podobne sianko. Postaw na oleje i maski. One na prawdę działają zbawiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łaaaaaaał, jaka różnica w gęstości! Twoje włosy mają ogromny potencjał, skoro już przeszły tak ogromną przmeianę! Aż boję się pomyśleć, jak wspaniałą czuprynę będziesz miała za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne masz te włosy! Ja dopiero zaczynam włosomaniactwo. Zaczynam od kuracji Exagonem, bo strasznie wypadają mi włosy. Jak się z tym uporam, to przejdę do następnych etapów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w takim razie! I zakładaj bloga żebym podziwiała efekty! :))

      Usuń