czwartek, 22 sierpnia 2013

Podcinać czy nie?

Kochane, myślę nad tym już od dwóch tygodni... Planuję obciąć włosy do ramion. Konkretnie coś takiego jak powyżej. Jeszcze nic sprecyzowanego, ale raczej górny prawy róg.

Wiem, że mogę żałować i nie mam stuprocentowej pewności, że będzie mi ładnie, ale chcę zaryzykować. Wiem, że marzyłam o włosach do talii i będzie wielki żal obcinać to, co udało mi się wyhodować... Włosy odrosną, a być może to moja wymarzona fryzura w każdym razie? Aktualny stan włosów oceniam na dobry, ale nadal nie jestem usatysfakcjonowana, więc myślę, że takie podcięcie może im w przyszłości wyjść na dobre. Cebulki odpoczną, ja odpocznę. Nie postanowiłam tego jeszcze, ale bardzo poważnie się nad tym zastanawiam.
Trzy dzisiejsze:








Muszę to poważnie rozważyć!
Przepraszam, że nic tutaj nie piszę. Straciłam jednego obserwującego, ale nie dziwię się... nic się tutaj nie pojawia, a jeśli już to jest to aktualizacja. Która nic nie wnosi. Przepraszam, obiecuję poprawę, ale póki co nie mam głowy do blogowania...
 

6 komentarzy:

  1. Myślę,że krótkie będzie łatwiej pielęgnować i lepiej mieć krótkie w świetnej kondycji niż długie a zniszczone.Ja podjęłam taką decyzję i nie żałuję.
    Koniecznie się pochwal jak się odważysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja odwiecznie zapuszczam włosy i odwiecznie stały w miejscu - to co było zniszczone obcinałam i tak w kółko. Jak dla mnie zostaw, chociaż jak Ci jeszcze przez 2 miesiące nie przejdzie to ola boga i niech się dzieje co chce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na Twoim miejscu ciachnęłabym z 6-7 centymetrów i dalej dbała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez czasem mysle zeby sciac ale brakuje mi kilka cm do talii wiec na razie zapuszczam dalej:p ale chyba bym ciachnela na Twoim miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym nie ryzykowała, ale to raczej ze względu na kiepskie fryzurowe decyzje z przeszłości :D. Masz śliczne , długie włosy - poważnie zastanów się, czy jesteś pewna, że to będzie dobry wybór.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to chyba większość kobiet ma tak,że co jakiś czas chcą całkiem zmienić fryzure:D ja czekam z takim radykalnym krokiem na czas, gdy moje wlosy beda w tak złym stanie, że tylko to pozostanie zrobić. Jednak przez włosomaniactwo szybko się nie zapowiada zmiana fryzury...

    OdpowiedzUsuń