sobota, 3 sierpnia 2013

Urodziny bloga, rok włosomaniactwa!

Rok. Rok mojego włosomaniactwa, tego bloga, mojej świadomości włosowej. Wiem, że mimo wszystko zaniedbałam je, ale wierzę, że kolejny rok będzie tłusty! Dosłownie i w przenośni. W poniedziałek nawiedzę Rossmann i kupię olejek Alterry i kolejne opakowanie Garniera.
Moje włosy im dłuższe i bardziej równe tym bardziej proste. Od wczoraj mam kurację pokrzywa + Jantar. Planuję jeszcze dodać skrzyp w tabletkach.
Cóż... życzcie mi cierpliwości! A teraz małe porównanie:
Przed włosomaniactwem
Początki (nie miałam pojęcia, że mam takie długie włosy!)
Po ploppingu (tylko)



Dziś:







Lepiej? ;)

Edit.
Znalazłam zdjęcia z gimnazjum w folderze więc pewnie przy okazji pokażę wam jak moje włosy wyglądały 2-3 lata temu.

8 komentarzy:

  1. Mi sie najbardziej podobają fale z 2 i 5 zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znacznie lepiej. Zdrowe, błyszczące ;) Warto dbać o włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać ogromną różnicę! Włosy nabrały objętości i są o wiele gęstsze :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać różnicę.Włosy nabrały objętości,wyglądają zdrowo i pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za różnica. :) Super. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję, że ja po roku też będę miała takie efekty !

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać ogromną różnicę, szczególnie w gęstości końców. :)

    OdpowiedzUsuń