niedziela, 7 października 2012

ISANA Z BABASSU WIDZIANA W ROSSMANNIE!


Chciałabym Was zaprosić na mój przyszły post, który pojawi się tutaj w przyszłym tygodniu. :) Będzie to post zakupowy. A dziś chciałam się z Wami podzielić informacją na temat Isany z olejem babassu, która jest w kieleckich Rossmannach! Nie żartuję. Dziś widziałam pięć opakowań w Rossmannie w galerii Korona, z tego co wiem w Echo też jest. Na ulicy Sienkiewicza w pierwszym Rossmannie od tunelu też widziałam na wystawie. Ja nie kupiłam, bo u mnie szału nie ma (pewnie dlatego, że za mało trzymam, ale nie planuję kupować), więc Wy możecie skorzystać!
Poza tym jestem tak wielką ciamajdą... Isany w.w. mam jeszcze połowę, ale chciałam kupić odżywkę i specjalnie dlatego pojechałam do Kielc i co kupiłam? Alterrę szampon... zabijcie mnie, już drugi raz się to zdarzyło... Jestem załamana! Po co mi ten szampon, skoro kupiłam trzy inne, a i aktualnie mam pół opakowania Joanny? O tych innych właśnie w następnej notatce.
A póki co idę rozpaczać nad własną głupotą. Byłam pewna, że to odżywka. PANIEJEZU. :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz