niedziela, 21 października 2012

RECENZJA - maseczka drożdżowa Soraya


Przepraszam za cenę, ale lubię widzieć za ile coś kupiłam i czy było warto.
Jak widać na zdjęciu mam plasterek na paznokciu - przy sprzątaniu złamał mi się dokładnie w połowie i plaster ma mnie ustrzec przed złamaniem doszczętnie tego paznokcia. Aktualnie głowę myje mi mama, bo ja nie mogę moczyć tego palca. Leciała mi krew i przy kontakcie z szamponem bardzo szczypało. Jestem uziemiona na parę tygodni co do włosomaniactwa... Planuję kupić odżywkę do paznokci żeby szybciej mi urósł i wypchnął złamanego, ale obawiam się, że nie będę mogła go nawet pomalować - boli przy dotykaniu straszliwie! :(


Zamiast uczyć się biologii piszę notatkę na bloga. :) Dziś recenzja maseczki do twarzy, która bardzo mi pomogła.
Soraya, Care & Control Antybakteryjna, Maseczka drożdżowa silnie oczyszczająca.

Od producenta:
Maseczka drożdżowa błyskawicznie oczyszcza skórę oraz zmniejsza problemy cery trądzikowej i tłustej. Wzbogacona o Hydrolizat z drożdży, hamujący czynności gruczołów i ograniczający tworzenie zaskórników, działa oczyszczająco i ściągająco. Cynk, wyciąg z trawy cytrynowej oraz Acnacidol wykazują działanie silnie antybakteryjnie, walczą z bakteriami odpowiedzialnymi za pojawianie się wyprysków i stanów zapalnych. 
- odblokowuje i zwęża rozszerzone pory,
- działa antybakteryjnie, przez co ogranicza powstawanie wyprysków,
- reguluje pracę gruczołów łojowych, zapobiegając świeceniu się skóry,
- łagodzi podrażnienia oraz stany zapalne,
- wygładza nierówności skóry,
- przywraca skórze świeży, zdrowy wygląd.
Dla uzyskania optymalnych efektów stosować 2-3 razy w tygodniu. 

Skład:
Aqua, Cetyl Alcohol, Propylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Hydrolyzed Yeast, Stearic Acid, Octyldodecanol, Ethylhexyl Stearate, Panthenol, Sodium Cetearyl Sulfate, Zinc Oxide, Cymbopogon Nardus Rendle, 10-Hydroxydacenoic Acid, Sebacic Acid, 1,10-Decanediol, Hydrolyzed Algin, Chlorella Vulgaris, Maris Aqua, Allantoin, Lactic Acid, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate. 

Cena:
Do 3zł. Spotkałam się z opinią, że kosztuje 1,39 w tesco. Ja swoją pierwszą znalazłam głęboko w szafce - była więc dość stara. Kolejne dwie kupiłam w pobliskiej drogerii za 2,70. Chyba przepłaciłam!

Opakowanie, zapach, konsystencja:
Saszetka podzielona jest na dwie części. Pewnie po to, żeby nie wyschła za szybko. Sama maseczka ma kolor biało-szary. Zapach ładny, na plus. Nie płynie z twarzy, ładnie się jej trzyma. Nie tworzy specyficznej twardej maski. Zmywa się ją ładnie, z tym że na ustach pozostaje tłusty film.

Działanie:
Zużyłam dopiero 1/4 opakowanie, a miałam ją na twarzy 4 razy więc jest super wydajna! Co do porów - nie zauważyłam zmian. Ogranicza powstawanie wyprysków - zazwyczaj stosowałam ją wieczorem i rano wszystkie pryszcze, krostki były praktycznie niewidoczne!  Zapobiega świeceniu się skóry i to bardzo. Mam dość tłustą cerę i max. nie świecenia się skóry to 2 godziny, a tu po nocy w ogóle nie widziałam nadmiernego wydzielania sebum! Nie wysusza aż tak bardzo, wystarczy minimalna ilość kremu nawilżającego i po kłopocie. Skóra po maseczce jest gładka, miękka. To działa!
Jedynym minusem jest to, że ostatnio nie zrobiła nic z moją twarzą... może za często ją nakładałam? Nie zamierzam jednak wystawiać negatywnej oceny, bo to co zrobiła i mam nadzieję zrobi jest rewelacyjne! :)
Stosuję wg etykietki.

PLUSY:
- Obietnice producenta zgodne w 95%
- Cena
- Super wydajna


MINUSY:
- Zasycha w opakowaniu po paru dniach
- Lekko wysusza
- Zostawia tłusty film na wargach podczas spłukiwania
- Nie zauważyłam działania na zaskórniki

Mimo minusów - polecam, bo na prawdę warto! Mi pomogła baaardzo!
A Wy stosowałyście tę maseczkę? Pomogła Wam?

To moja pierwsza recenzja, proszę o wyrozumiałość.

2 komentarze:

  1. Współczuje :/ Zawsze możesz założyć foliowe/gumowe rękawiczki aby ochronić rankę.

    Ciekawa maseczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rękawiczki to dobry pomysł, nie ma sensu rezygnować z pielęgnacji włosów na tak długi czas.
    A drożdże kojarzą mi się jedynie z wielkim wysypem po ich piciu :P Może zewnętrznie działają faktycznie cuda :)

    OdpowiedzUsuń