wtorek, 28 sierpnia 2012

Mini zakupy - HEAN!

Hej! Dostałam dziś paczkę od kosmetycznego sklepu Hean. Na recenzje przyjdzie jeszcze czas, ale dla mojej nie najjaśniejszej cery świetlisty beż jest idealny. Mam cerę tłustą i na nosie po paru godzinach była jak zwykle kałuża, ale na początku ładnie matowało i pokryło moje przebarwienia i krostki. 
Zamawiałam również dwie odżywki do paznokci. Jedna proteinowa oraz druga odbudowująca z keratyną. W gratisie dostałam 8ml tester.
Kamerkowe, bo nie mam pojęcia, gdzie jest kabel do aparatu.


Muszę pochwalić sklep, bo zamówienie złożyłam w niedzielę wieczorem, a już dziś, we wtorek paczka była u mnie. Płaciłam przy odbiorze i kosztowało mnie to parę złotych drożej, ale cóż... ;))
Pozdrawiam!

PS. Co do oleju rycynowego - użyłam go raz na skalp, brwi i paznokcie. Będę sobie teraz robiła rosołek, bo wyrwałam mnóstwo włosów. Mam na celowniku olej lniany i do boju z OCM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz