piątek, 18 stycznia 2013

Plan na jutro, źródła

Hej, hej! Ostatnio często dodaję posty, ponieważ mam ferie więc czas na pozbieranie myśli obecny. Niedługo się to skończy niestety, a pisanie postów na przyszłość nie jest dla mnie. W każdym razie dziś chciałabym wam pokazać po jakich hasłach do mnie trafiacie oraz opisać plan na jutro (włosowy :) ponieważ jadę na mecz i wyglądać jakoś trzeba - nie tylko pielęgnacja.

Cóż, nic ciekawego raczej nie ma. Zaintrygowało mnie co rogowacenie mieszkowe ma ze mną wspólnego...

Na noc Jantar. Jutro po pobudce uczeszę włosy i nałożę olej ze słodkich migdałów na długość. OMO - pierwsze O to odżywka z Nivea long repair, drugie O to odżywka z Garniera z awokado. Szampon Babydream. Odżywka b/s z Pantene do włosów kręconych oraz zabezpieczenie końcówek Jedwabiem z Delii. Harmonijkowanie, odsączenie wody podkoszulkiem i plopping. Po ściągnięciu ręcznika wysuszenie grzywki suszarką bez dyfuzora (reszta włosów z dyfuzorem). Oby nie wyszło siano jak zwykle!
+Żel lniany jako stylizator.
Fakt, mogą być obciążone, zrezygnuję z czegoś.
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Ja zastanawiam się na odżywką z Garniera z avocado, bo właśnie mi się maska skończyła.
    Ja bym zrezygnowała z odżywki Pantene, bo bałabym się, że będą obciążone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam jeszcze o żelu lnianym po umyciu jako stylizator :D Fakt, lekka przesada może być... Zrezygnuję z czegoś na pewno, dzięki za radę! :)

      Usuń